1468510.jpg



Yllä mainitun "jaksamattomuuden" ja laiskuuteni takia en jaksa piirtää oikeaa sarjista, vaan tein valokuvista uuden sarjiksen. Tokavika paneelissaki hölmö kuva, käytin vuosien takaista halloween-kuvaa, eiks oo tosi nätit vampyyrimaskit, "vertakin" possustellu nassulle?
Entäs hieno dramaattinen rääkäisyposetus?

No joo. En vaan jaksanut piirtää, eikä oo ees skanneria. Anteeksi .___.

Ei oo ollu oikein kivaa viime aikoina. Ollaan riidelty Karen kanssa (ei mitään vakavaa), en oo jaksanu tehdä mitään, olin perkeleen ärtynyt äitillä viikonloppuna.. ilmankos, ku Eskon pärstä leijailee heti vastaan ku aamulla herää. "Jahhash, terrrrmostaattih!" ..sen vaan sanon, että pistän sen äijän kyrvästä hirteen jos se vielä kerran satuttaa äitiä. On kyllä äitissäkin vähän vikaa, ei joku voi olla niin säälittävä että roikkuu ihmisessä joka satuttaa ja kohtelee huonosti. Muuttunut muka, ja vitut. Pahoittelut vaan Hannelle, Hanne on mahtava tyyppi, mutten voi sietää hänen isäänsä. Mä tapan Eskon jos vielä pistää äitin itkemään turhanpäiväisillä raivokohtauksilla. ÄITILLÄKIN ON OIKEUS ELÄMÄÄN!

Enkä ymmärrä, miten meillä voi olla raha-asioissa näin tiukkaa? 0,37€ tilillä ja seuraava rahapäivä ensi kuussa. Viimeksi laskuihin (vuokra ja sähkölasku) meni vähän vajaa 300€. Kelalta ei tuu paljoa tuota enempää.

Joo, tiedän tiedän, muilla on korkeampi vuokra kuin minulla, muilla on enemmän elätettävänään ku mulla, jotkut ei saa mitään, jotkut saa enemmän paljon vähemmästä (anteeksi naapurin Juho kun suutuin). Mutta tämä on minun tilanteeni ja minä valitan siitä, jos tuntuu siltä. En jaksa enää kuunnella ihmisiä jotka huutaa mulle että lakata valittaminen ku en oo ainoa kellä ei mee niin hyvin ku toivois. Jokaisella on oma tilanteensa perkele. Hyvähän se on hänen sanoa, ku Kela ja Sossu maksaa vuokran JA se muutama satanen ekstraa päälle, eikä tyyppi käy edes koulussa. No, turhaa tuosta, riidelty, vatvottu ja sovittu asia ja mitä sitä enää kaivelemaan. Katkera mä kyllä yhä olen, ei kai siinä.

Vois vaan vetää pään täyteen ja leijailla pois.


PS: MITEN PERKELEESSÄ TUO RIVITYS KUSEE VAIKKA OON YRITTÄNY VAIK KUINKA MONTA KERTAA KORJATA SITÄ!?!?!? DSALFDASLF AARRARARAGS EN JAKSA.